Dlaczego nie działa zamiennik po aktualizacji drukarki?

Aktualizacja drukarki – problem z zamiennikami

Wielu naszych klientów boryka się z tym dokuczliwym problemem i prosi o poradę, co można zaradzić w takiej sytuacji. Poruszymy tu temat, w którym po aktualizacji drukarki, używane wcześniej regularnie zamienniki oryginalnych materiałów eksploatacyjnych przestają nam działać. Z czego to wynika i jak poradzić sobie z takim problemem? Przyczyną jest aktualizacja sterowników, która przygotowują producenci, aby uniemożliwiać zakupy zamienników swoim klientom. Ceny drukarek bardzo często są naprawdę bardzo atrakcyjne dla konsumentów i to właśnie na tonerach i tuszach zarabiają ich producenci. Jeżeli coraz większa liczba klientów decyduje się na zakupy zamienników, zamiast oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, to dla producentów urządzeń drukujących jest to bardzo kiepski interes. Właśnie dlatego już coraz więcej z nich tworzy „aktualizację drukarki”, podczas której dochodzi również do aktualizacji samego sterownika. Bardzo często to właśnie jej użytkownicy sami na siebie wydają „wyrok” i blokują sobie możliwość korzystania z zamiennych materiałów eksploatacyjnych.



Aktualizacja drukarki – problem z zamiennikami

Wielu naszych klientów boryka się z tym dokuczliwym problemem i prosi o poradę, co można zaradzić w takiej sytuacji. Poruszymy tu temat, w którym po aktualizacji drukarki, używane wcześniej regularnie zamienniki oryginalnych materiałów eksploatacyjnych przestają nam działać. Z czego to wynika i jak poradzić sobie z takim problemem? Przyczyną jest aktualizacja sterowników, która przygotowują producenci, aby uniemożliwiać zakupy zamienników swoim klientom. Ceny drukarek bardzo często są naprawdę bardzo atrakcyjne dla konsumentów i to właśnie na tonerach i tuszach zarabiają ich producenci. Jeżeli coraz większa liczba klientów decyduje się na zakupy zamienników, zamiast oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, to dla producentów urządzeń drukujących jest to bardzo kiepski interes. Właśnie dlatego już coraz więcej z nich tworzy „aktualizację drukarki”, podczas której dochodzi również do aktualizacji samego sterownika. Bardzo często to właśnie jej użytkownicy sami na siebie wydają „wyrok” i blokują sobie możliwość korzystania z zamiennych materiałów eksploatacyjnych.

Problemy z zamiennikami – co należy zrobić?

We wrześniu 2016 firma Hewlett – Packard, czyli znana i lubiana marka HP, stworzyła nową aktualizację oprogramowania sterowników, która wyłączyła obsługę większości dostępnych na rynku zamienników. Również inne firmy wprowadzają podobne ustawienia dla swoich urządzeń, a to wszystko po to, aby przekonać ludzi do zakupów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, które są dużo droższe i mają mniejszą pojemność.
W momencie, gdy do urządzenia włożymy produkt zamienny, wyświetli nam się jeden z wielu komunikatów: „Wymień kartridż”, „Drukarka nie widzi tuszu”, „Włóż oryginalny materiał eksploatacyjny” itd.

W jaki sposób można temu zapobiec?

Pamiętajmy o najważniejszym – podczas instalowania nowej drukarki warto dokładnie zapoznać się z każdym komunikatem, który producent każe nam zaakceptować. Bardzo często już na tym poziomie akceptujemy informację, która niedosłownie zabezpiecza urządzenie przed zakupionymi przez nas zamiennikami.

Polecamy wybór zamienników marki JetWorld, które można nabyć w naszym sklepie internetowym. Tonery te mają zainstalowane najnowsze układy elektroniczne. Pozwala to na bezproblemowe działanie nawet z najnowszym firmwarem urządzenia. Dodatkowo dział wsparcia technicznego firmy JetWorld zapewni rozwiązanie dla każdej sytuacji związanej z blokowaniem tonerów zamiennych przez producenta urządzenia.

Miłych zakupów 🙂

Ten wpis został opublikowany w$ s i oznaczony jako$ s.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *