JetWorld

Produkty marki JetWorld objęte są przez Dystrybutora – Dożywotnią gwarancją.
Gwarancja nie obejmuje :
1. Produktów wyeksploatowanych:
– tonery zużyte w 60% i więcej
– wkłady atramentowe zużyte w 50% i więcej
2. Produktów uszkodzonych mechanicznie poprzez:
– naruszenie plomb gwarancyjnych
– ingerencję osób nieuprawnionych
– podejmowane próby napraw

W przypadku kłopotów z produktem prosimy o kontakt z naszym sklepem.
Wymagany opis problemu i wydruk konfiguracyjny z drukarki.

Inc Cartridge / Laser Toner.


Warunki Gwarancji.

Tonery Laser Toner objęte są 2-letnią gwarancją, natomiast tusze Ink Cartridge oraz taśmy do drukarek igłowych 12-miesięczną gwarancją.

Stosowanie produktów ww. marek nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się z naszym sklepem, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych;
• produkty z wyczerpanym środkiem barwiącym powyżej 80% (tusze, tonery).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

*O wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor

Asarto

Warunki Gwarancji.

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych;
• produkty z wyczerpanym środkiem barwiącym powyżej 80% (tusze, tonery).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić
pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl.

* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor.

Gwarancja  – Szczegółowe Informacje na stronie Producenta

Produkty marki Tiom

Produkty marki Tiom objęte są 12 miesięczna gwarancją.


Stosowanie produktów Tiom nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.
Gwarancja obejmuje prawidłowe działanie produktu, przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania, zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.
Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz możliwość  wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży. W tym celu skontaktuj się ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Tiom. Po weryfikacji przez sprzedawcę, jeżeli produkt okaże się wadliwy, zostanie niezwłocznie  wymieniony na nowy i wolny od wad.
Wymianie nie podlega:

  • produkt zużyty
  • produkt uszkodzony przez użytkownika
  • produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:

  • uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
  • produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner)

Proces reklamacji odbywa się między Klientem końcowym a dystrybutorem.